Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Ebooki, audioobooki i prasa cyfrowa w zasięgu Twojej ręki.

Sklep z Ebookami
Książki Elektroniczne

główne menu

Biznes

Polityka, ekonomia, biznes, finanse, sztuczna inteligencja – sięgnij po książki, które pomogą Ci zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
  • Biznes: 7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe - audiobook

    Data dostępności: 01.07.2021

    Data publikacji: 01.07.2021

    "7 nawyków skutecznego działania”, których autorem jest Stephen Covey, to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić, aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Motywacje lidera - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Motywacje lidera - audiobook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc „Motywacje lidera” prawdopodobnie najbardziej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider - audiobook

    Data dostępności: 23.10.2020

    Data publikacji: 23.10.2020

    Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Zarządzanie przez wartości - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zarządzanie przez wartości - audiobook

    Data dostępności: 02.10.2015

    Data publikacji: 02.10.2015

    Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 17,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 26.02.2024

    Data publikacji: 26.02.2024

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Data dostępności: 06.02.2024

    Data publikacji: 06.02.2024

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Biznes: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 31.01.2024

    Data publikacji: 31.01.2024

    Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 99,00 89,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Biznes: UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - audiobook

    Data dostępności: 06.02.2024

    Data publikacji: 06.02.2024

    Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,00 71,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Biznes: Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - audiobook

    Data dostępności: 04.01.2024

    Data publikacji: 04.01.2024

    A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  4. 4.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  5. 5.Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
  6. 6.Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę
  7. 7.#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie
  8. 8.Jak inwestować swoje pieniądze

Najchętniej kupowane