Diabeł Asmodeusz, tytułowa postać Diabła kulawego, uwięziony przez madryckiego czarnoksiężnika w butelce, specjalista od "zbytku, rozpusty i gier", zostaje uwolniony na krótki okres przez studentadon Kleofasa Leandro Perez Zambullo. W nagrodę organizuje dla swojego wyzwoliciela niezwykłą wycieczkępo Madrycie. Dzięki tajemnym sztukom potrafi zajrzeć we wszystkie zakamarki, wkraść się do domów, choćby...
Polski magazyn o tematyce gier konsolowych, wydawany nieprzerwanie od 1997 roku. W czasopiśmie ukazują się zapowiedzi i recenzje najnowszych gier i konsol, relacje z targów, imprez branżowych, felietony, testy sprzętu i materiały publicystyczne. Wyróżnia się atrakcyjnym i dynamicznym layoutem, który kolorystyką i nowoczesnością zapewnia doskonałe uporządkowanie treści.
„PSX Extreme”...
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów.
Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem?
Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot....
„Nigdziegęści” Andrzeja M. Baczewskiego to powieść z kategorii fantastyka.
Leżąca na skraju drogi mlecznej planeta Lamustra to w istocie salon gier. Dzięki portalom umożliwiającym wędrówkę między grami - światami można spotkać kobiety ubrane tylko z przodu, czarnodziejów i agentów do zadań specjalnych w cyberprzestrzeni.
Akcja toczy się równolegle w kilku światach. Mamy planetę -salon...
"
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo.
W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...
„CD-Action” to lider na rynku magazynów poświęconych grom komputerowym oraz konsolowym w Polsce i jedno z największych europejskich czasopism o tej tematyce, które swoją renomę buduje już od 24 lat. W każdym wydaniu doświadczony zespół redakcyjny oferuje czytelnikom fachowe, atrakcyjnie ilustrowane zapowiedzi nadchodzących gier, recenzje rynkowych nowości, nietuzinkowe artykuły publicystyczne,...
Debiutancka powieść Jakuba Żulczyka, wersja audio w interpretacji Sokoła. Szalony, namiętny romans studenta-nieudacznika z nastolatką, mistrzynią gier komputerowych. Porwanie, interwencja agencji detektywistycznej, pościg i walka… a do tego charakterystyczne dla autora, niepodrabialne dialogi i sceny obyczajowe.
Sokół - powieść tak mu się spodobała, że zgodził się ją zinterpretować w wersji...
Unikohej jest grą zespołową, rozwijającą się coraz bardziej dynamicznie także w naszym kraju. Opracowanie dostarcza ogólnej wiedzy na temat tej dość młodej dyscypliny. To jednak nie wszystko. Znaleźć w nim można propozycje zabaw i gier ruchowych o zróżnicowanej skali trudności, pozwalających na opanowanie niezbędnych umiejętności w działaniach ofensywnych i defensywnych. Książka ta jest adresowana...
Książka stanowi wieloaspektowe studium intermedialnych i transmedialnych relacji między dynamicznie rozwijającymi się grami cyfrowymi oraz filmem. Autorka, przywołując bogaty materiał egzemplifikacyjny, dowodzi, że w konsekwencji oddziaływania na siebie obu mediów dochodzi do ich ewolucji oraz nieustannych przetworzeń w obszarze poetyk, struktur i systemów medialnych. Analiza różnorodnych gier cyfrowych...
„Humor z zeszytów szkolnych” jest idealną propozycją dla wszystkich tych, którzy lubią niebanalne żarty. Zapis ciekawych gaf językowych, gier słów i ekscentrycznych skojarzeń z pewnością umili czas zarówno obecnym uczniom, jak i nieco starszym czytelnikom. Książka podzielona jest na szesnaście tematycznych działów, zgodnych z przedmiotami szkolnymi. Zapraszamy do lektury, w której nie zabraknie...