Wpływ I wojny światowej na ludność miasta Krakowa uchwycony został z wielu perspektyw - historii społecznej i gospodarczej oraz demografii historycznej. W niespotykanym dotąd stopniu autor łączy metody historycznej analizy źródeł narracyjnych, dokumentów osobistych i urzędowych z badaniami ilościowymi zaczerpniętymi ze statystyki, ekonomii, antropologii fizycznej i współczesnej demografii. Książka...
Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych.
Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ - to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi - musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są:
1. KWALITOLOGIA - system porządkowania informacji o jakości
2. WARTOŚCIOWANIE -...
Jak można rozumieć związki mediów, kultury popularnej i (homo)seksualności?
Jaki wpływ na seksualne projekty tożsamościowe mają procesy digitalizacji i konwergencji mediów?
W jaki sposób jako użytkownicy mediów konfrontujemy się z politykami tożsamości?
Autorzy znakomitej części prac zmagających się z tak postawionymi pytaniami, udzielają zwykle podobnych odpowiedzi: że seks zawsze się sprzedaje,...
Bo życie jest po to, żeby sobie z nim radzić (systemowo)!
Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym - wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie - tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to wykonalne?...
Książka Piotra Siudy i Anny Koralewskiej to próba wyjaśnienia fenomenu seriali anime w kontekście popularności, jaką cieszą się w samej Japonii, ale przede wszystkim w świecie Zachodu, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Popularność ta przekłada się na wytworzenie się specyficznej subkultury fanów, którzy aktywnie włączają się w promocję poszczególnych seriali oraz w ich jakościowe oblicze, tłumacząc...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....