Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....
Nie jest wcale przesadne stwierdzenie, że znajomość kalkulacji finansowych jest niezbędna nie tylko specjalistom z bankowości i finansów, ale również tym wszystkim, którzy studiują mikro- i makroekonomię, zarządzanie, rachunkowość, marketing, lub działają w rożnych obszarach praktyki gospodarczej.
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie – możliwie przystępnie i zrozumiale – zasad i metod...
Intensywny multimedialny kurs „ ANGIELSKI w pracy i biznesie ” to skuteczny i szybki sposób na opanowanie angielskiego języka biznesowego.
Przeznaczony jest dla:
pracowników międzynarodowych korporacji, właścicieli firm, osób rozpoczynających karierę zawodową i szukających pracy. Książka zawiera:
30 lekcji, w tym lekcje powtórkowe, współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami,...
Chcesz opanować słownictwo pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy w różnych sytuacjach w pracy?
Ucz się z kursem „Angielski w pracy i biznesie - Business Words & Expressions”, który wprowadza naukę zróżnicowanych zwrotów używanych w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownictwa na poziomie zaawansowanym kurs rozwija umiejętności komunikowania...