Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Ebooki, audioobooki i prasa cyfrowa w zasięgu Twojej ręki.

Sklep z Ebookami
Książki Elektroniczne

główne menu

Partner nexto

marketingowe

  • Marketing w praktyce - ebook

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 18,04 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Badania rynku - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,86 18,87 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 28,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Encyklopedyczne podstawy marketingu - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 46,55 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    Data publikacji: 01.01.2008

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu to jedyne pismo na rynku skierowane do marketingowego top menedżmentu. Na łamach CMO czytelnicy znajdują najbardziej aktualną profesjonalną wiedzę marketingową, informacje o najnowszych trendach, ciekawe przykłady i opinie ze świata, analizy skutecznych kampanii i historii z rynku, które przyniosły sukces a także wyniki najbardziej interesujących badań.

    TANIEJ 43 %
    Cena: 30,00 18,15 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook

    Data publikacji: 01.01.2006

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,32 37,35 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Nowa dziewczyna
  2. 2.Podróż na okręcie "Beagle"
  3. 3.Tygodnik Powszechny
  4. 4.Polityka
  5. 5.Super Express
  6. 6.Dziennik Wschodni
  7. 7.Życie Krotoszyna
  8. 8.Polska Zbrojna Historia
  9. 9.Tygodnik Solidarność
  10. 10.Nowości Dziennik Toruński

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Newsweek Polska
  3. 3.Tygodnik Do Rzeczy
  4. 4.Auto Świat
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Iluzjonista
  7. 7.Dietetyk na talerzu
  8. 8.Sport
  9. 9.Polityka
  10. 10.Fakt