Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Ebooki, audioobooki i prasa cyfrowa w zasięgu Twojej ręki.

Sklep z Ebookami
Książki Elektroniczne

główne menu

konsumenckie

  • Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie - audiobook

    Data dostępności: 21.05.2024

    Data publikacji: 21.05.2024

    Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Pszczela korporacja - ebook

    Data dostępności: 19.11.2012

    Data publikacji: 21.11.2010

    Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,60 22,14 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków - ebook

    Data dostępności: 02.09.2016

    Data publikacji: 17.04.2016

    "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 17,90 16,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zachowania rynkowe kobiet wybory i determinanty - ebook

    Zachowania rynkowe kobiet wybory i determinanty - ebook

    Data dostępności: 19.08.2013

    Data publikacji: 01.01.2012

    W polskiej tradycji kobieta zawsze odgrywała szczególną rolę, przy czym za jej główne zadanie uznawano opiekowanie się ogniskiem domowym, wychowywanie dzieci, wykonywanie prac domowych. Jednak ten czas już minął. Procesy feministyczne sprawiły, że zacierają się różnice między aspiracjami współczesnych kobiet a dążeniami mężczyzn, w wyniku czego polskie kobiety coraz odważniej walczą nie tylko o swoje...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Data dostępności: 17.12.2019

    Data publikacji: 17.12.2019

    Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech - ebook

    Data dostępności: 01.10.2021

    Data publikacji: 01.10.2021

    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Wysokie Obcasy Extra
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Cienie pośród mroku
  7. 7.Błękitna godzina
  8. 8.Królowa lodu
  9. 9.Cienie pośród mroku
  10. 10.Tygodnik Powszechny

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Polityka
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Super Express