Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Ebooki, audioobooki i prasa cyfrowa w zasięgu Twojej ręki.

Sklep z Ebookami
Książki Elektroniczne

główne menu

Partner nexto

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
29,90 zł (zawiera 23 % VAT)
60 pktProgram lojalnościowy

  • MP3 (znak wodny)

Paweł Tkaczyk 

Paweł Tkaczyk 

29.08.2012

polski

04:39:33

Helion

978-83-246-6259-3

Opis:

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. Harvard Business Review uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
Forma zakupuCena

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook

29,90 zł (zawiera 23 % VAT)
60 pktProgram lojalnościowy
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przeciw Bogom. Niezwykłe dzieje ryzyka
  2. 2.Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły
  3. 3.Nowy jednominutowy Menedżer
  4. 4.Gracze
  5. 5.City Girl. Kobieta, która podbiła londyńską giełdę
  6. 6.Jak stworzyliśmy demona
  7. 7.Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
  8. 8.Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
  9. 9.Linie uskoku
  10. 10.Bądź liderem!