ANGIELSKI Konwersacje dla początkujących (Książka + MP3)
Angielski Konwersacje przeznaczone są jest dla osób początkujących, które chcą się nauczyć albo udoskonalić umiejętność prowadzenia swobodnych rozmów. Kurs jest polecany wszystkim tym, którzy chcą płynnie rozmawiać po angielsku.
Kurs zawiera kilkadziesiąt dialogów, naukę przydatnych słów i zwrotów oraz zestaw ciekawych ćwiczeń. Tematy rozmów...
ANGIELSKI Konwersacje dla zaawansowanych to zestaw (podręcznik + MP3) obejmujący ponad 60 autentycznych, ciekawych dialogów, trudne słówka i gotowe zwroty na każdą okazję, kilkadziesiąt interesujących ćwiczeń z kluczem odpowiedzi + aż 5 godzin nagrań na płycie mp3.
Kurs przeznaczony jest dla osób znających język przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia...
Kurs do samodzielnej nauki. 1500 najważniejszych słów i zwrotów dla osób początkujących i zaczynających naukę + gramatyka
Angielski (wersja amerykańska) Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących i wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw tego języka. Kurs polecamy wyjeżdżającym do USA w celach turystycznych, do pracy i na studia.
Kurs podstawowy obejmuje 12 lekcji (148 min....
Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii.
Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy
Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...
Kurs gwarantuje samodzielną naukę skutecznej komunikacji w języku angielskim. Został opracowany specjalnie z myślą o osobach początkujących i średnio zaawansowanych. Zestaw obejmuje podręcznik (104 str.) i materiały audio (blisko 4 godziny nagrań native speakerów w formacie MP3). Uczy prowadzenia rozmów, ćwiczy rozumienie ze słuchu i prawidłową wymowę, zapoznaje ze zwrotami z języka potocznego, niezbędnymi...
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy...
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu?
O tym właśnie jest ta książka.
Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Ile rzeczywistości jest w telewizji? Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona? Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja? Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje Marcin Sanakiewicz, autor Telewizji ponowczesnej . Posługując się metodologią badań performatywnych, bada efekty oraz relacje zachodzące pomiędzy telewizją, jej kreacjami, odbiorcami i społeczeństwem.
...