Szwedzki. Krok dalej zawiera:
227 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy,
nauka prawidłowej szwedzkiej wymowy,
1500 niezbędnych słów i wyrażeń,
praktyczne i interesujące dialogi,
gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi,
ilustrowane ciekawostki,
ćwiczenia z odpowiedziami.
Szwedzki. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....
Francuski Krok dalej :
212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy,
nauka prawidłowej francuskiej wymowy,
1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń,
gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi,
ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana,
ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami.
Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz.
Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.
Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...
Jak to wygrać?
Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...