Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Ebooki, audioobooki i prasa cyfrowa w zasięgu Twojej ręki.

Sklep z Ebookami
Książki Elektroniczne

główne menu

pracy

  • A niech to szlag! - ebook

    Data dostępności: 14.07.2021

    Data publikacji: 14.07.2021

    Życie bywa jak jajko z niespodzianką. Czy dasz się nią obdarować? Jeden niefortunny incydent w pracy wywraca życie Joanny Sawickiej do góry nogami. Kiedy młoda kobieta traci stanowisko menedżerki restauracji w renomowanym hotelu, postanawia postawić wszystko na jedną kartę i spróbować życia za granicą, a konkretnie - w Londynie. Jako opiekunka czteroletniej Grace, Joanna będzie musiała zmierzyć...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 32,00 28,80 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak Feniks z popiołów? O odradzaniu się psychoanalizy w powojennej i dzisiejszej Polsce - ebook

    Jak Feniks z popiołów? O odradzaniu się psychoanalizy w powojennej i dzisiejszej Polsce - ebook

    Data dostępności: 30.06.2021

    Data publikacji: 30.06.2021

    Książka Jak Feniks z popiołów poświęcona jest psychoanalizie w Polsce od czasów powojennych do współczesności. Zebrane teksty opisują próby odradzania się jej na nowo w straumatyzowanym społeczeństwie, po stratach związanych z wojną i Holokaustem. Polsko-żydowscy psychoanalitycy zginęli, zostali zamordowani lub wyemigrowali. Ideologia komunistyczna powojennego ustroju politycznego odrzuciła psychoanalizę...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 26,00 23,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu - audiobook

    Data dostępności: 01.06.2021

    Data publikacji: 01.06.2021

    Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu - ebook

    Data dostępności: 01.06.2021

    Data publikacji: 01.06.2021

    Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...

    TANIEJ 97 %
    Cena: 34,90 1,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co Cię blokuje? Odzyskaj pewność siebie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co Cię blokuje? Odzyskaj pewność siebie - audiobook

    Data dostępności: 09.03.2021

    Data publikacji: 09.03.2021

    Jesteś mądrą osobą. Dlaczego z tego nie korzystasz? W życiu bywa tak, że szczyty osiągają wcale nie najlepsi z nas, tylko najbardziej bezczelni - ci, którzy mają absolutną, bezkrytyczną wiarę w swoją mądrość i skuteczność. Choćby nawet wszyscy inni w głębi ducha uważali się za lepszych, i tak pójdą za liderem - tym, który dzięki pewności siebie potrafi narzucić swoją wolę i wizję świata. Zgodzisz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Ja, my, oni - Poradnik Psychologiczny POLITYKI – e-wydanie – Ludzie LGBT+

    Ja, my, oni - Poradnik Psychologiczny POLITYKI – e-wydanie – Ludzie LGBT+

    Data dostępności: 19.08.2020

    Data publikacji: 19.08.2020

    Kryzys, czy już samo jego widmo, nikogo nie pozostawia psychicznie obojętnym. Nie chodzi nawet o strach przed konkretnym zagrożeniem - niewypłacalnością kredytową, utratą pracy czy majętności, ale o dotykający teraz wiele osób lęk - tym bardziej wyniszczający, im bardziej jego powód jest nieuchwytny, trudny do nazwania. Nie przypadkiem filozofowie, ekonomiści, socjolodzy dostrzegają nie tylko załamanie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 13,00 12,35 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.7
    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
    • Dostęp online PDF

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Korowód
  3. 3.Cztery żywioły magii
  4. 4.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  5. 5.Romans z włamywaczem
  6. 6.Najskrytsze miejsca duszy
  7. 7.House of Marionne. Zakon tajemnic
  8. 8.Nie udawaj, że chodzi o coś więcej
  9. 9.Zadbaj o swoje życie seksualne. Jak odkryć, co nas kręci w seksie
  10. 10.Drony, skorpiony i sekret emira, czyli jak znaleźć skarb i pokonać złoli

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Sport
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Nowa Technika Wojskowa
  10. 10.Newsweek Polska