Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany.
Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...
Od autora:
Początek nowego stulecia zainspirował mnie do stworzenia ilustrowanej kroniki motoryzacyjnej AutoRok, przedstawiającej wydarzenia poszczególnych sezonów. Oczywiście motoryzacja nie narodziła się w czasach współczesnych, lecz ponad 100 lat temu. Ma za sobą okres wyjątkowo ciekawy, a zarazem burzliwy, zarówno od strony ewolucji samochodu, jak i ogólnych wydarzeń na świecie. Bez wątpienia...
Badacze trendów od lat śledzą, jak przemiany społeczne wpływają na dizajn. Z ich spostrzeżeń wynika, że w dobie kryzysów lubimy meble, które otulają. Kanapy i fotele nabierają wówczas obłości, przedmioty codziennego użytku stają się miłe w dotyku, w mieszkaniach przybywa kwiatów oraz naturalnych materiałów, proporcje wnętrz robią się harmonijne, uspokajające dla oka. Ta tendencja właśnie przybiera...
Kryzys, czy już samo jego widmo, nikogo nie pozostawia psychicznie obojętnym. Nie chodzi nawet o strach przed konkretnym zagrożeniem - niewypłacalnością kredytową, utratą pracy czy majętności, ale o dotykający teraz wiele osób lęk - tym bardziej wyniszczający, im bardziej jego powód jest nieuchwytny, trudny do nazwania. Nie przypadkiem filozofowie, ekonomiści, socjolodzy dostrzegają nie tylko załamanie...
18 numer magazynu motoryzacyjnego AutoRok wyraźnie pokazuje, że rewolucja w motoryzacji zbliża się wielkimi krokami. Kilka krajów już ogłosiło datę końca rejestracji aut z silnikami spalinowymi pod dowolną postacią. To kres nie tylko diesli, ale również benzyniaków, a nawet hybryd. W AutoRok 2018/2019 możemy zobaczyć w jakie elektryczne auta wsiądziemy za kilka lat. Ale czym byłaby motoryzacja bez...
Idea, by w osobnym wydawnictwie porozmawiać z czytelnikami w sposób mądry, refleksyjny o naszej codzienności, o życiu współczesnym i doczesnym, zrodziła się w zespole tygodnika POLITYKA już przed kilkoma laty. Mniej więcej wtedy, kiedy pamiętnego wywiadu udzielił nam Leszek Kołakowski , filozof - w tym znaczeniu tego słowa, które oznacza nie tyle badacza myśli, ile przede wszystkim mędrca.
Prostota...