Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
"Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli".
Marek Aureliusz
Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie
Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać
Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu
Pokonywanie przeszkód, które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym.
Co różni ludzi na całym świecie? Co...
Od EGO do ECO
Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
„Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli”.
Marek Aureliusz
Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie
Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać
Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu
Pokonywanie przeszkód , które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody...
18 numer magazynu motoryzacyjnego AutoRok wyraźnie pokazuje, że rewolucja w motoryzacji zbliża się wielkimi krokami. Kilka krajów już ogłosiło datę końca rejestracji aut z silnikami spalinowymi pod dowolną postacią. To kres nie tylko diesli, ale również benzyniaków, a nawet hybryd. W AutoRok 2018/2019 możemy zobaczyć w jakie elektryczne auta wsiądziemy za kilka lat. Ale czym byłaby motoryzacja bez...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...